13:04 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رشد شاخص

آیفکس سبزپوش شد
در جریان معاملات روز، (چهارشنبه، پنجم آبان ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۱۳۷ واحدی به رقم ۱۹ هزار و ۸۰۸ واحد رسید.
رنگ سبز بر قامت شاخص کل در آخرین روز هفته
در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۹ هزار و ۵۰۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵۰ واحد کاهش، به رقم ۳۷۶ هزار و ۴۹۶ واحد را به ثبت رساند.
کاهش ۵ واحدی آیفکس
در جریان معاملات روز، (سه‌شنبه، چهارم آبان ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۵ واحدی به رقم ۱۹ هزار و ۶۷۱ واحد رسید.
الاکلنگ شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات امروز (سه‌شنبه، چهارم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳۳۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۳ هزار و ۶۳۲ واحد کاهش، به رقم ۳۷۶ هزار و ۵۲۶ واحد را به ثبت رساند.
۲ میلیارد برگه بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات روز، (دوشنبه، اول آبان ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۲۸۰ واحدی به رقم ۱۹ هزار و ۶۷۶ واحد رسید.
فلزات اساسی در صدر گروه‌های بورسی
در جریان معاملات امروز (دوشنبه، سوم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۳ هزار و ۶۴۷ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۷ هزار و ۹۲۷ واحد کاهش، به رقم ۳۸۰ هزار و ۱۵۷ واحد را به ثبت رساند.
آیفکس قرمز ماند
در جریان معاملات روز، (شنبه، اول آبان ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۲۹۰ واحدی به رقم ۱۹ هزار و ۹۵۷ واحد رسید.
۷ میلیارد برگه بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (شنبه، یکم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۸ هزار و ۶۸۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹ هزار و ۱۸۳ واحد کاهش، به رقم ۳۸۸ هزار و ۷۸ واحد را به ثبت رساند.
آیفکس سرخ‌پوش به تعطیلات رفت
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، بیستم و هشتم مهر ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۱۳۱ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۲۴۷ واحد رسید.
۵ میلیارد اوراق بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، بیستم و هشتم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۱۳ هزار و ۱۲۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۸۲ واحد کاهش، به رقم ۳۹۷ هزار و ۲۶۴ واحد را به ثبت رساند.
سبزپوشی آیفکس در چهارمین روز هفته
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، بیستم و هفتم مهر ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۷۲ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۳۷۸ واحد رسید.
شاخص بورس تهران در میانه کانال ۱.۵ میلیون واحدی
در جریان معاملات امروز (سه‌شنبه، بیستم و هفتم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۱۲ هزار و ۵۵۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۳۸۰ واحد افزایش، به رقم ۳۹۸ هزار و ۸۳۴ واحد را به ثبت رساند
عبور آیفکس از نیمه کانال ۲۰هزار واحد
در جریان معاملات امروز، (شنبه، بیستم و چهارم مهر ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۴۸۹ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۵۵۶ واحد رسید.
روی خوش شاخص بورس تهران به رئیس جدید
در جریان معاملات امروز (شنبه، بیستم و چهارم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۴۰ هزار و ۵۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹ هزار و ۳۹۶ واحد افزایش، به رقم ۴۰۲ هزار و ۱۷۴ واحد را به ثبت رساند.
آیفکس در ابتدای کانال ۲۰ هزار واحدی بازایستاد
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، بیستم و یکم مهر ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۴۱۶ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۶۷ واحد رسید.